Koszyk

Newsletter, rabaty i zniżki:

Wymiany, zwroty i reklamacje

WARUNKI GWARANCJI I REKLAMACJI

  1. Zakupiony u nas towar podlega 2-letniej gwarancji na warunkach stawianych ze strony producenta:

– naprawa na podstawie gwarancji nie obejmuje rzeczy, które opisane są w instrukcji obsługi lub instalacji, do wykonania owych czynności Użytkownik zobowiązuje się we własnym zakresie i na własny koszt,

– gwarancja obejmuje naprawę sprzętu o ile jego uszkodzenie wynikło podczas prawidłowej eksploatacji lub spowodowane jest defektami powstałymi w procesie produkcyjnym.

– reklamacji dokonać może tylko zamawiający.

  1. Formularz reklamacyjny: kliknij aby pobrać formularz
  2. Formularz dołącz do przesyłki wraz z reklamowanym produktem. W przesyłce powinny znajdować się poniższe dokumenty:

– wypełniony formularz reklamacyjny

– reklamowany produkt

– dowód zakupu (paragon, faktura VAT), karta gwarancyjna (jeśli została wydania), dokładny opis usterki

– dane osobowe, kontakt email lub telefoniczny

  1. Reklamacje, które nie będą kompletne – nie zawierające powyższych dokumentów nie zostaną zrealizowane aż do momentu ich dostarczenia.
  2. Przesyłkę wyślij do nas na adres:

Zacznij Biegać Bartosz Kowalczyk,

Ul. Kilińskiego 4/1, Piła 64-920

z dopiskiem „Reklamacja”

  1. Towar, który został zakupiony w sklepie stacjonarnym należy reklamować w punkcie sklepowym w którym został zakupiony.
  2. Wszelkie informacje na temat reklamacji otrzymają Państwo na podany w formularzu adres email. Czas rozpatrzenia wniosku wynosi około 14 dni. Zapytania odnośnie reklamacji można kierować na adres emali: kontakt@zacznijbiegac.pl.

Kontakt z działem reklamacji możliwy jest tylko i wyłącznie drogą mailową.

ZWROT I WYMIANA TOWARU

PROCES WYMIANY TOWARU:

  1. Należy sprawdzić czy w naszej ofercie aktualnie znajduje się dany produkt oraz rozmiar na, który ma zostać dokonana wymiana.
  2. Następnie złóż zamówienie nowego produktu.
  3. Wypełnij formularz kliknij tu aby przejść do formularza. Formularz zawiera szczegółowe informacje na temat dokonanej wymiany.
  4. Prześlij zakupiony u nas towar wraz z załączonymi dokumentami:

– formularz wymiany

– dowód zakupu (paragon/ faktura vat)

  1. Aby móc rozpocząć proces wymiany:

– zwracany towar musi być w stanie takim jakim został otrzymany.

– posiadać oryginalne metki

  1. Zwracany towar powinien być odpowiednio opakowany, najlepiej jeśli będzie to oryginalne opakowanie.
  2. Przesyłkę odeślij na nasz adres:

Zacznij Biegać Bartosz Kowalczyk,

Ul. Kilińskiego 4/1, Piła 64-920

z dopiskiem „Wymiana towaru”

  1. Koszt wysyłki przy wymianie:

– przesyłka pocztowa – koszt przesyłki – 12zł.

– przesyłka kurierska – koszt przesyłki – 16.00 zł.

  1. Koszty przesyłki oraz różnice w cenie (jeśli nowo zamawiany towar jest droższy) prosimy przelać na nasze konto bankowe. W tytule przelewu prosimy wpisać „WYRÓWNANIE ZAMÓWIENIA NR.……”

Zacznij Biegać Bartosz Kowalczyk,

Ul. Kilińskiego 4/1, Piła 64-920

NIP: 7642630953
REGON: 302766814
Numer konta do wpłat: 03 1090 1320 0000 0001 1683 5255
Nasz bank: BZ WBK

  1. Jeśli w przeciągu 10 dni roboczych od daty zatwierdzenia zamówienia nie wpłynie przelew na pokrycie kosztów lub przelew wyrównujący daną różnicę, zamówienie zostanie anulowane a wartość za dany produkt zostanie zwrócona na konto zamawiającego.
  2. W przypadku gdy wymieniany towar jest tańszy od zakupionego wcześniej, różnica zostanie zwrócona w przeciągu 14 dni na konto klienta. W tym celu należy wypełnić poniższy formularz: Formularzu wymiany
  3. Procedura wymiany przebiega zgodnie z Regulaminem i może trwać od 7 -10 dni roboczych.
  4. Paczki wysyłane z towarem na nasz koszt nie będą odbierane.
  5. Koszt zwrotu towaru i ponownej wysyłki pokrywa kupujący.
  6. Towar który został zakupiony w sklepie stacjonarnym należy także wymienić w tym samym punkcie sklepowym.

PRAWO ZWROTU TOWARU

  1. W przypadku zawarcia umowy – kupna na odległość klient może w przeciągu 14 dni od dokonania zakupu odstąpić od umowy. W takim przypadku umowa uznawana jest za nieważną. Klient jest tym samym zwolniony z wszelkich zobowiązań. Zwracany towar powinien być w stanie nienaruszonym. Dodatkowo klient zobowiązuje się do zwrotu wszystkich otrzymanych w ramach zamówienia gratisów. Klient powinien odstąpić od umowy poprzez złożenie oświadczenia, które można pobrać tutaj.
  2. Należy wypełnić formularz zwrotu kliknij aby pobrać formularz.
  3. Do przesyłki należy załączyć następujące dokumenty:

– wypełniony formularz zwrotu

– dowód zakupu lub jego kopię

  1. Zwracany towar musi być:

– zwracany towar musi być w stanie takim jakim został otrzymany.

– posiadać oryginalne metki

  1. Zwracany towar powinien być odpowiednio opakowany, najlepiej jeśli będzie to oryginalne opakowanie.
  2. Przesyłkę odeślij na adres:

Zacznij Biegać Bartosz Kowalczyk,

Ul. Kilińskiego 4/1, Piła 64-920

z dopiskiem „ Zwrot towaru”

  1. Zwrot zostanie dokonany w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty otrzymania zwracanego towaru przez klienta. Zwrot środków wraz z kosztami przesyłki (w przypadku całkowitego zwrotu) klient otrzyma na wskazany rachunek bankowy. Koszt poniesiony za zwrot towaru ponosi klient.
  2. Paczki wysyłane z towarem na nasz koszt nie będą odbierane.
  3. Towar, który został zakupiony w sklepie stacjonarnym należy także zwrócić do tego samego punktu sklepowego.